عــ ـســ ـــ♥ـــل وبـــ

خدایا گر تو هم درد عاشقی را می کشیدی...پشیمان می شدی از اینکه عشق و آفریدی.

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ عــ ـســ ـــ♥ـــل وبـــ خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

 قصه ی غم انگیز نه! غصّه ی دلگیریست؛

به خورشید غزل خوان نگاه می کنم و

می خوانم 

ناز آفتابگردان را...

نمی پوشانم

دستان سرد تماشا و

با تمام توان دستان گرم نفس ها را می فشارم

می نشینم

 به التماس دریای غروبی رنگ و

می بوسم

مروارید طلوعی رنگ را...

می بویم

 باغچه ی نمناک و

در آغوش می گیرم

غنچه گل سرخ را...

می بینم

اشک باران را و

قد می کشم زیر سایه برگ نجیب

مرا ببخش 

تقصیر من نیست

می خواهم ببینم،

امّا

امان از دست این

دنیای بی ذوق!

 



عسل وب وبلاگی برای سرگرمی، خنده و ...

نظرات شما عزیزان:

atefeh
ساعت13:17---12 فروردين 1393
رد پاهایم را پاک می کنم به کسی نگویید من روزی در این دنیا بودم.

خدایا می شود استعـــــفا دهم؟!

کم آورده ام …!


خانواده ایرانی
ساعت20:41---6 فروردين 1393
سلام
مرسی که لینک کردی
موفق باشی
یا علی


خانواده ایرانی
ساعت2:14---6 فروردين 1393
سلام
مرسی بابت نظرت
لینک شدی. لینک شماره 154
لطفا منو با عنوان خانواده ایرانی لینک کن
موفق باشی
یا عیل (ع)


خانواده ایرانی
ساعت1:49---5 فروردين 1393
سلام
اگه مایلی تبادل لینک کنیم بهم خبر بده
موفق باشی
یا علی (ع)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 5 فروردين 1393برچسب:,

] [ 1:36 ] [ مئچان ]

[ ]